۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

سخنی با مسئولین بالاترین: امیدوارم رفتارهای شما در آینده شائبه حمایت از کودتاچیان حداقلی را در ذهن کاربران ایجاد ننماید


پریشب ناگهان دسترسی به سایت بالاترین قطع شد، پس از تقلای فراوان و عدم موفقیت ایمیلی برای بالاترین فرستادم و مشکل رو گفتم و احتمال هم دادم که آی پی بنده رو فیلتر کردن و آی پی رو دادم تا از لیست فیلتر دربیارن، بعد از دوروز هنوز هیچ خبری نشده بود، تا از یک آی پی دیگه وارد شدم، هنوز لذت بالاترین بعد از دو روز دوری رو نچشیده بودم که دیدم اکانتم رو بستن، وقتی رفتم به صفحه شخصیم، دیدم زده به علت توهین به کاربران در بخش نظرات، اکانتم مسدود شده. کامل شوکه شده بودم، لینک مورد نظر، مربوط به سخنان دکتر سازگارا در رابطه با دست داشتن سپاه در حملات 11 سپتامبر بود، دوستانی که این لینک رو تو بخش نظرات دنبال کرده باشند، چندین نکته رو به یاد میارند، که من برای تنویر افکار عمومی لازم به استحضار برسونم:
1- حجم عظیمی از فحاشی ها به دکتر سازگارا از طرف برخی کاربران معلوم الحال، که حتی اتهام خیانت رو به ایشان وارد کردند.
2- منفی های برخی کاربران در قالب خبر غیرواقعی، نکته قابل توجه آن است، که این منفی به هیچ وجه درست نیست، حتی اگر برخی سخنان دکتر سازگارا را درست ندانند، اما منفی آن ها، فقط نمیتواند به این نقل قول صحیح از ایشان که ویدئوی آن نیز در همین بالاترین لینک شده، درست باشد. و این منفی به بنده به عنوان ناقل خبری صحیح، فقط منفی عقیدتی میباشد.
3- برخی از کاربران با سمت و سوی اطلاعاتی و امنیتی که شهره عام و خاص نیز میباشند، دستشان در داشتن چندین اکانت رو شد، کاربر با نام ملی مذهبی به اشتباه در جواب نظر من با اکانت جهان وطن پاشخ داد و بلافاصله خودشان هم اعلام کردند که با اکانت
همسرشان این کار را کرده اند، پس از گزارش تخلف،نه تنها اقدامی از سوی بالایار ها صورت نگرفت؛ بلکه به علت منفی غیر قانونی پی در پی و به عنوان مثال در این لینک حساب ایشان موقتا بسته شده است و لی حساب کاربری دیگرشان با نام جهان وطن همچنان باز می باشد.
4- بنده چندین بار نظرات خودم رو در لینکی که منجر به بسته شدن اکانت خویش شد را مرور کردم، تنها دو مورد یافتم که در جواب اهانت های این کاربران مشکوک بنده استفاده کردم
الف-
برای کسایی که خبر غیرواقعی دادند گزارش تخلف رد میکنم. من در شعور و یا حقوق بگیری این آدم ها تردید دارم. آخه یکی نیست که بگه آقایون بلا نسبت خر، نقل قول، کجاش خبر غیر واقعی میتونه باشه. اونم نقل قولی که همه ملت با چشاشون از تلویزیون دیدن

ب- در جواب کاربری که گفته بود :
)
اتفاقا به نظر من ایشون نقشش در این سناریو که در اون کامنتهای بالایی اشاره کردم نقش همون خائن وطن فروش است
(
بنده نیز گفته ام:
پس من نتیجه میگیرم شما هم یا تقش احمق به تمام معنا و یا جیره مواجیب گیر سپاه رو دارید


بنده قضاوت رو به عهده خوانندگان میزارم و فقط خواهشم اینه که یک بار بخش نظرات اون لینک رو بخونید تا ببینید چه کسایی توهین کردن، کسایی که به راحتی تمام هر اتهامی رو به دکتر سازگارا روا داشتند یا من؟
اما قسمت مهم سخنان من مربوط به مسئولین بالاترین هست
دوستان عملکرد شما، برای من چند سئوال ایجاد کرده، برخی کاربران معلوم الحال طرفدار کودتا، تمام تلاششان را میکنند تا برخی اخبار و یا دیدگاه ها را به هر نحو سانسور نمایند؛ اگر تعدادشان امروز اندک است، به راحتی تمام اگر نیروهایشان را افزایش دهند، موفق به این امر خواهند شد، اینان ابایی در دادن منفی غیر قانونی ندارند، ابایی در توهین و افترا به رهبران جنبش و اشخاصی همچون دکتر سازگارا ندارند؛ اما بنده به هیچ وجه مشاهده نکرده ام که بالاترین با کارهای غیرقانونی ایشان برخورد نماید، اما تا یکی از کاربران طرفدار جنبش اقدامی حتی کوچک میکند اقدام به بستن حساب کاربری مینمایید.گویی بی طرفی خود را فقط با محاکمه کاربران جنبش میخواهید نشان دهید؟ چرا کسانی که منفی غیر قانونی داده اند، حسابشان علیرغم گزارش تخلف مسدود نیست؟ چرا کسی که با چند اکانت فعالیت مینماید، و خودش هم برای رفع سوتی داده شده، دروغی شاخدار میگوید، حسابش مسدود نیست؟ چرا کسانی که در بخش نظرات بد ترین توهین ها و اتهامات را به اشخاص مورد وثوق بخش عظیم کاربران همچون مهندس موسوی، دکتر سازگارا، مخملباف و .. وارد مینمایند، مسدود نمیشود؟ شما اکانت جرمنی را به دلیل جلاد ذکر کردن مرتضوی بستید، اما آیا اکانت کسی را که سازگارا را وطن فروش و خائن مینامد را هم بسته اید؟
چرا آی پی بنده به رغم ارسال ایمیل بعد از 36 ساعت، هنوز فیلتر میباشد؟
امیدوارم رفتارهای شما در آینده شائبه حمایت از کودتاچیان حداقلی را در ذهن کاربران ایجاد ننماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر